It is currently Sun 19 Jan 2020 15:18
Forum lockedPost a reply Page 2 of 2   [ 18 posts ]
Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: Fri 27 Sep 2013 04:36 
Staff
Staff

Team: NEO
Image
Présentation de l'équipe GTfusion GTfusion est l'organisation du championnat du monde virtuel sur Gran Turismo. Notre objectif est d'aider les pilotes virtuels pour aller réel. A cet effet karting pour nous semblait être la discipline la plus accessible. Merci à ses partenaires GTfusion a réuni les meilleurs pilotes virtuels du monde pour concourir à vos côtés. Nos pilotes sont: Hugo Araujo du Portugal, Jordan Tresson de France, Aymeric Demoulin de Belgique, Jesperd Pedersen du Danemark, Brice Poinas de France, Serio Azevedo du Portugal, Jean-Philippe Lacombe de France, Fabio Martin Braz du Portugal et Francis Borghesi de France. Pour la course de Karting Eupener 24H, nous vous ferons découvrir notre passion de nos simulateurs. Venez nous voir sur notre site www.gtfusion.eu ou notre page Facebook https://www.facebook.com/pages/GTfusion ... 277?ref=hl Nous tenons à remercier nos partenaires pour leur soutien: Dunlop, Thrustmaster, Margouia.com, SWS, GB Racing PE4 et nous vous remercions à l'avance de votre intérêt. Eupener Karting: http://www.eupenerkarting.be/fr/gt-fusion-eu/

OfflineProfile
PostPosted: Fri 27 Sep 2013 04:44 
Staff
Staff

Come to Eupener Karting during the 24H IN/OUT and Try GTfusion simulator
GTfusion is the organization of the virtual world championship on Gran Turismo.

Our goal is to help virtual pilots to go real. For this purpose karting seemed for us to be the most accessible discipline.

Thanks to its partners GTfusion has brought together the world's best virtual pilots to compete on your side.

Our pilots are : Hugo Araujo from Portugal, Jordan Tresson from France, Aymeric Demoulin from Belgium, Jesperd Pedersen from Denmark, Brice Poinas from France, Serio Azevedo from Portugal, Jean-Philippe Lacombe from France, Fabio Martin Braz from Portugal and Francis Borghesi from France.

For the 24H Eupener Karting race, we will let you discover our passion on our simulators. Come and watch us on our site www.gtfusion.eu or our Facebook page https://fr-fr.facebook.com/pages/gtfusion/

We would like to thank our partners for their support: Dunlop, Thrustmaster, Margouia.com, SWS, GB Racing PE4 and we thank you in advance for your interest.
Image

OfflineProfile
PostPosted: Sun 29 Sep 2013 07:31 
Staff
Staff

Image
GTfusion.eu Annimation At Eupener Karting (4 photos)
GTfusion organization with Thrustmaster T500 RS simulator at Eupener Karting 2013 Come and try our contest — à Eupener Karting.

OfflineProfile
PostPosted: Mon 30 Sep 2013 23:08 
Staff
Staff

Team: GTITA
Bien vu :cheers: bravo :hello2:

OfflineProfile
PostPosted: Tue 1 Oct 2013 05:55 
Staff
Staff

Merci Gilou ;)

OfflineProfile
PostPosted: Tue 22 Oct 2013 19:51 
Staff
Staff

Image

Team GTfusion.eu at 24H Eupener Karting

Team Spirit winner

Kevin (Kev21GT5), Fabio Martin Braz(GTOR_Brax) , Sergio Azevedo,(GTOR_Scorpio_IR) Aymeric Demoulin (PureGT_TuesdayS), Brice Poinas ,Hugo Araujo(Taboamassa), Jean-Philippe Lacombe(Phenicks083) , Francis Borghesi(GT-Club_Donco) , Jesper Pedersen (Team_Moff-04), Jordan Tresson(GT_Driver_BMW).

OfflineProfile
PostPosted: Wed 23 Oct 2013 23:17 
Staff
Staff

Team: GTITA
Xcellent çaaaa! Chouette équipe ;)

On pourrait avoir les noms de gauche à droite?

OfflineProfile
PostPosted: Fri 25 Oct 2013 14:15 
Staff
Staff

Here are all pcture from Eupener Karting : http://www.flickr.com/photos/104536334@N05/

@Gilou,

J'ai mis les noms ;)

Video(S) are comming soon !

OfflineProfile
Forum lockedPost a reply Page 2 of 2   [ 18 posts ]
Go to page Previous  1, 2